יום שלישי, 17 במאי 2016

ארונות מטבח

המטבח שלנו עבר כמה וכמה גלגולים עיצוביים.
מה היה לי חשוב בו? פרקטיות דבר ראשון...
שיהיה מרווח ולא חדר סגור. 
שמי שמבשל יוכל להיות בקשר עם שאר חלקי הבית בו נמצאים דרי הבית או האורחים.
שכמה אנשים יוכלו לבשל בו במקביל מבלי להרוג אחד את השני...
שהשיש יהיה עמוק מספיק כדי לא להזיז אביזרי חשמל קטנים (מיקסר, טוסטר וכו') כדי לרדד בצק או להניח קרש חיתוך.

חשוב לי שהנגר יהיה נעים בתקשורת איתו וכמובן מקצוען...
אחרי שנפגשנו עם כמה נגרים וקיבלנו כמה הצעות מחיר, הבנתי שרונן סעידי הוא הנגר שלנו. מבין את הצרכים שלי מהמטבח, שופע רעיונות ומבין חסרונות ויתרונות של כל פרט או שגעון שלי...

וביום שני, 16.5.16 ממש רגע לפני שרונן טס להופעה של רדיו-הד באמסטרדם הגיע יחד עם ניר להתקין את המטבח.


המטבח שלי נוסע...


הארונות עולים למטבח ומתחילים למקם אותם.




ניר מתקין צוקל (עוד מילה שלא ידעתי על קיומה עד היום)




חזיתות מותקנות


וידיות מקסימות שהביאה לי הדס מ "בשירי" בבאר שבע 








שתי חזיתות דמי יותקנו בקרוב אחרי מדידה והתקנת בוצ'ר בקצה המטבח לכיוון הסלון.


מידות לשיש מאיש השיש נלקחו כבר ביום רביעי... עם קצת סבלנות כבר תראו את המטבח מושלם...



לאלבום התמונות https://picasaweb.google.com/113107609928442469224

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שכתבת! מועבר לטיפול