התקרה זזה לאט לאט. אחרי 4 ימי עבודה הגענו ל 36% מהתקרה... לאט יותר מהצפוי ולכן זה עיכוב של שבוע בהנחת משטחי OSB שהוזמנו כבר ובנוסף לגשם שהגיע בטיימינג לא משהו, אנחנו זזים ממש לאט
העבודה בגובה על גבי סולם או פיגום, הברגה בגובה בצורה אופקית, עליה וירידה מהסולם והפיגום להביא עוד ועוד קורות ולהעלות אותם למקום.
בונים את הפיגום
בכל פעם עובדים על קורה אחת, מחברים אותה למקום.
הקורה מתחברת בצד אחד למסלול היקפי ובצד השני או למסלול היקפי נוסף או לקורת RHS.
המסלול ההיקפי מתחבר למסלול העליון של הקירות. הקורות נכנסות לתוך המסלול ומחוברות אליו עם בורג שטוח מלמעלה, ומתחברות למסלול התחתון בעזרת הקשחה ששומרת על אי-קריסה של הקורה לתוך עצמה. ההקשחה עשויה ניצבים חתוכים לאורך של 190 מ"מ.
כשהקורה מתחברת לקורת RHS היא מתחברת לתושבת (זוכרים את החיבור של האזניים לקורה? הנה, כאן אפשר לקרוא שוב) זה הרבה יותר קל מכיוון שהקורה יושבת בתוך התושבת ואין צורך למדוד את המרחק של הקורות אחת מהשניה. לעומת העבודה במסלול ההיקפי שדורשת מדידה מדוייקת בין הקורות. מחברים בשני ברגים את הקורה לתושבת ועוד שישה ברגים שמחברים בין ההקשחה לקורה עצמה.
אני עובדת על הפיגום ומחברת את הקורה לתושבת.
בין הקורות, במרווחים של 3 יש חיבורים ששומרים על הקורות לא ליפול כמו דומינו.
שביט מחבר את החיבור לשתי הקורות
מעל ומתחת לחיבורים יש פלאח שמחובר בבורג לכל האורך.
בתמונה אפשר לראותו מצד ימין. מצד שמאל ליבי ואגם נמצאים מעל הקורות, יושבים על משטח העמסה ומדביקים את הקומפריבנד.
כדי לשמור על השקט בדריכה על התקרה מדביקים חומר שנקרא קומפריבנד. החומר מגיע ברצועות בעובי של 4 ס"מ, מדביקים אותו בכל מקום שיתחבר אליו משטח OSB בעזרת סיליקון.
מכיוון שהתחלנו להניח את הקומפריבנד אחרי שעשר קורות כבר הונחו אגם וליבי עלו לגג והדביקו את הסרט.
כך נראית התקרה נכון לאתמול
מקווים לסיים את התקרה עד סוף השבוע...
הנחת התקרה מאפשרת לחוש את הגודל האמיתי של הבית
עדכון נוסף עם סיום התקרה...
העבודה בגובה על גבי סולם או פיגום, הברגה בגובה בצורה אופקית, עליה וירידה מהסולם והפיגום להביא עוד ועוד קורות ולהעלות אותם למקום.
בונים את הפיגום
בכל פעם עובדים על קורה אחת, מחברים אותה למקום.
הקורה מתחברת בצד אחד למסלול היקפי ובצד השני או למסלול היקפי נוסף או לקורת RHS.
המסלול ההיקפי מתחבר למסלול העליון של הקירות. הקורות נכנסות לתוך המסלול ומחוברות אליו עם בורג שטוח מלמעלה, ומתחברות למסלול התחתון בעזרת הקשחה ששומרת על אי-קריסה של הקורה לתוך עצמה. ההקשחה עשויה ניצבים חתוכים לאורך של 190 מ"מ.
כשהקורה מתחברת לקורת RHS היא מתחברת לתושבת (זוכרים את החיבור של האזניים לקורה? הנה, כאן אפשר לקרוא שוב) זה הרבה יותר קל מכיוון שהקורה יושבת בתוך התושבת ואין צורך למדוד את המרחק של הקורות אחת מהשניה. לעומת העבודה במסלול ההיקפי שדורשת מדידה מדוייקת בין הקורות. מחברים בשני ברגים את הקורה לתושבת ועוד שישה ברגים שמחברים בין ההקשחה לקורה עצמה.
אני עובדת על הפיגום ומחברת את הקורה לתושבת.
בין הקורות, במרווחים של 3 יש חיבורים ששומרים על הקורות לא ליפול כמו דומינו.
שביט מחבר את החיבור לשתי הקורות
מעל ומתחת לחיבורים יש פלאח שמחובר בבורג לכל האורך.
בתמונה אפשר לראותו מצד ימין. מצד שמאל ליבי ואגם נמצאים מעל הקורות, יושבים על משטח העמסה ומדביקים את הקומפריבנד.
כדי לשמור על השקט בדריכה על התקרה מדביקים חומר שנקרא קומפריבנד. החומר מגיע ברצועות בעובי של 4 ס"מ, מדביקים אותו בכל מקום שיתחבר אליו משטח OSB בעזרת סיליקון.
מכיוון שהתחלנו להניח את הקומפריבנד אחרי שעשר קורות כבר הונחו אגם וליבי עלו לגג והדביקו את הסרט.
כך נראית התקרה נכון לאתמול
מקווים לסיים את התקרה עד סוף השבוע...
הנחת התקרה מאפשרת לחוש את הגודל האמיתי של הבית
עדכון נוסף עם סיום התקרה...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
תודה שכתבת! מועבר לטיפול